SEMESTER!

Woho äntligen semester!

Idag är tanken att jag skulle bli färdig med min tenta men gissa vem som har städat undan mina böcker och sen glömt var han lagt dem? ANDREAS!!!! blir så jävla förbannad!!!! AAHHHH!!!! inte så att han låg på min plus sida innan och ännu mindre nu!!!


Aja får väl skriva lite skit och sen hoppas att jag kan stödja det jag skriver i litteraturen:S


Även städning, tvättning och packning står på schemat idag...Blir dock ingen middag lagad till mig som jag anade för flera dagar sen...mycket snack liten verkstad brukar det väl heta.

Idag mår jag dessutom inget bra då jag vaknade med världens förkylning och ont i halsen, men det är så himla typiskt mig! Så fort jag har semester så blir jag sjuk! I somras var det hjärnskakning och nu förkylning. Det där har jag ärvt av min pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0