Lördags kväll

Då var denna lördagen över:( jobbade ju idag
13-21 och det gick bra och det fanns att göra precis som jag misstänkte.

När jag hade jobbat en dryg timme kollar jag på min mobil och kollar på ett mms som jag fått av Àndreas. Hans firmabil nere i ett dike! Fick panik! Ringde Andreas och allt var som tur är bra, både med han och med bilen! Dock fick assistans bilen komma och dra upp den. Det som hade hänt var att han hade fått vattenplaning.

När Andreas kom och hämtade mig på kvällen så visade han mig vart det hela hade hänt, jag tror han hade en ängel som vakade över honom. Fanns både träd och massa stolpar bara få meter ifrån där bilen hamnade. En rolig sak dock var att när vi nu på kvällen körde förbi det stället var att de hade ställt ut en sån varningsskylt där det stod ÖVERSVÄMNING på. Kanske fler då som råkat illa ut idag på samma ställe?

Nu under kvällen så har det iallafall inte hänt så mycket. Har mestadels bara tagit det lugnt och tyckt synd om stackars Andreas som fortfarande mår dåligt:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0