Jobb

Sista dagen på jobb väntar innan semester!

På torsdag väntar en dag med träning,städning, tvätt och packning. På kvällen skall jag bli serverad middag (är det sagt iallafall) får väl se om det hålls.

Tidigt på fredag åker jag hem och då har jag en massa roliga saker planerade:) först dejt med min solstråle Malte och hans mamma, sen middag med föräldrar och gudföräldrar för att avsluta dagen med fina vänner!

Jag längtar så himla mycket!!!

Men nu är det ju bara onsdag och det väntas jobb om drygt en timme, Blä vad tråkigt, men Gud va kul endå! Jag är så tacksam för att jag faktiskt har ett jobb som jag trivs med och där människorna är helt underbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0