Bra början på årets sista dag:)

Bilen startade inte! Och vi som var ute i god tid imorse! Batteriet var dött så det var bara till att försöka sätta igång den med såna kablar. Efter dryga timmen funkade batteriet igen och vi kunde påbörja vår resa.

Nu har vi precis kört förbi Ängelholm så det är ju en bra bit kvar. Tanken är att vi ska köra hem till Göteborg och lämna av alla saker och göra oss iordning innan vi åker neråt igen, dock bara till Andreas föräldrar så är inte så långt ner:)

Där ska vi fira in det nya året tillsammans med Andreas föräldrar, syskon och syskonbarn! Tror det kommer bli en riktigt bra nyårsafton:)

Och jag känner det på mig! Lyckas jag avsluta denna dagen på ett bra sätt, med trevligt sällskap och med lycka i hjärtat så kommer nästa år bli kanon! Och jag behöver ett bra år nu! Tycker det är min tur!!! Inte för att detta egentligen har varit något dåligt år utan mer mediokert, men detta är mitt sista år innan jag är klar med skolan oc måste bli vuxen på riktigt så det ska jag njuta av tillsammans med min familj och fina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0