Blä för vin

Usch va nervös jag var igår över
Middagen som skulle serveras, men med hjälp av Andreas så blev det helt perfekt!

Idag mår ja dock inte så bra, huvudet snurrar och jag är extremt törstig. Är trots det redan duschad och håller nu på och sminka mig osv. Ska in till stan och spendera några sista timmar med mina föräldrar innan de åker hem! Tur är åker jag hem på fredag sen har jag dem nära i en hel vecka!


Ikväll blir det den nya huss filmen och typ pizza och iskall cola eller något för att återställa min hjärna.

Imorgon ska jag se till att ta tag i mitt
Liv igen efter en hel vecka av känslor som "livet suger". Har ju inte tränar på en hel vecka och det funkar inte för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0