29:e december

Idag började jag dagen med att äta frukost hos My och lekte med MAlte. Vi gick sedan ner till Burlöv center och kollade en del:)

Efter det tog jag tåget in till stan där jag möte upp Andreas och käkade på jensens, guuud vad mätt jag blev.

Efter måltiden shoppade vi en del!

När jag va inne på Tiger så hittade jag de perfekta byxorna på 40% rea men i fel storlek! Jag ville sjunka genom jorden:(... Men grym som jag är lyckades jag hitta byxorna på en sida på internet där de va i rätt storlek och med 50% rabatt! Kan ju inte bli bättre! Så om 1 vecka typ har jag mina byxor to die for i handen:)

Vet inte vad som händer ikväll, skulle träffat Malin och lenniboy (som jag saknar himla mycket!) men verkar inte bli så nu:( tråkigt!
Kanske bara stannar hemma med mamma och pappa:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0