26december

Vilken bra julhelg jag haft!!!

Julafton var som vanligt mysig och lugn med släkten ute på landet!

Juldagen spenderades tillsammans med familjen med bakande, lagade god mat, snacka massa skit, yatzi och vin!

Idag är det annandagen och en av mina bästa vänners födelsedag, GRATTIS Sandra!!! Imorgon ses vi äntligen igen:)

Dagen har jag spenderat tillsammans med min pappa i stan, shoppandes åt min bror. Mysigt att ha lite kvalitetstid med min fader. När jag hade tröttnat på att gå i stan tog jag alla påsar och åkte hem och pappa gick vidare och skulle shoppa mer åt min bror:)

Sitter nu hemma och har precis satt på tv:n. Funderar på en powernap innan mamma och pappa kommer hem. Får se vad som händer i kväll, inga planer än mer än att min man förmodligen kommer ikväll, sent dock!

Imorgon blir det först Köpenhamn och sedan SJöbo på kvällen! Ett jäkla rännande hit och dit hela tiden! KUL:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0