Onsdag!

Jag är mega mega trött och glad! Har ju spenderat hela långa dagen med att plugga och städa! Har köket kvar av städningen och pluggningen kan man väl aldrig riktigt bli klar med!

Lagade god middag till mig och Andreas och nu stinker jag vitlök! hihi

Jag har gjort en lista med saker som Andreas skall fixa till mig idag. Bl.a. ska han sätta upp två tavellistor i vardagsrummet, hänga upp tre små tavlor och fixa gardinerna som håller på att falla ner från stången!

Medans han gör det skall jag sitta och plugga och lyssna på Justin Bieber! Tur jag har en sån snäll pojkvän som låter mig lyssna på högsta volym, på sådan musik andra tycker är skit! Han tillochmed sjunger med sådär fint som bara han kan och kollar mig i ögonen och jag SMÄLTER! om endå jag hade varit lite musikalisk!

Tänkte kanske bjuda er på lite bilder sen på våran lägenhet, har ju ändrats en hel del den senaste tiden! och nu är här ju dessutom städat, vilket här inte är speciellt ofta! Det är svårt att hålla det rent när man är två, 10 gånger svårare när man är 3 + en hund!:P

Kommentarer
Postat av: Mia -Livet i Göteborg

Haha ja! Hunden är värst!! Blir skitit på fem minuter :D Tänk dig med barn sen :o oh fyfan!

2011-08-17 @ 21:51:49
URL: http://mariagraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0