Tiden går fort!

Tar en paus i pluggandet och kollar på gamla bilder på inget mindre än bilddagboken...Jag kan inte bli annat än sentimental när jag kollar runt, FAN vad tiden har gått fort!

TÄNK så mycket som har hänt under de senaste åren och TÄNK hur mycket man har ändrats som person (bättre, sämre?)

Bjuder på lite gamla bilder!








Jag kan bara konstatera att jag har haft ett väldigt lyckligt liv och har haft turen att ha så underbara människor runt omkring mig! Vissa har jag tyvärr inte någon kontakt med längre medans andra står mig nära hjärtat! Dock minns jag alla med kärlek och glädje!

Kommentarer
Postat av: Mia -Livet i Göteborg

Fina bilder o fin tjej! :)

Både på insidan o utsidan! <3

2011-08-12 @ 16:09:10
URL: http://mariagraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0