Tenta gjord!

USCH vilken dag! Tentan gick förmodligen inte alls bra, var helt nya frågor som jag aldrig stött på tidigare...hmmmm..aja skit samma! Jag får väl ta tag i konsekevenserna när jag får resultatet, onödigt att oroa sig över det nu.

Jag har iallafall varit flitig idag. Jag mötte Hanna kvart i 8 tog en kaffe och hon förhörde mig på alla tentafrågorna jag hade sammanställt, jag kunde ALLA!
Skrev tenta kl 9. Klockan 10 mötte jag Hanna igen och vi gick till biblioteket och fixa med lite böcker, sen snackade vi med studievägledaren. Efter det gick vi till systemet, sen gick vi och tränade. Efter träningen åkte jag och handlade det sista inför ikväll. Kom hem och började baka, städa osv. Nu är jag färdig och tänkte ta en powernap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0