smärta

Idag mår jag inte alls bra kan jag ju säga. Mina ögon är röda och kroppen säger ifrån om att någonting inte står rätt till.

Jag är så sur och så förbannad och funderar på hur mycket mer jag skall behöva ta!

Hela våren var så jävla bra på alla sätt och vis, hela sommaren har varit förjävlig! Den sämsta sommaren någonsin!

Jag hoppas att det mesta skall falla på plats ju längre in på hösten vi kommer, att vi kommer komma till en vardag som är lugn och harmonisk!

Jag varken kan eller vill skriva i detalj om vad det är som händer i mitt liv, eller varför denna sommaren har varit så hemsk, för respekt för vissa människor.

Det enda jag vill skriva och det enda ni behöver veta är att sommaren har varit hemsk, Minns typ 2 dagar då jag har känt mig riktigt lycklig och harmonisk. Det antalet är ett alldelles för litet antal!

Därför ser jag fram emot hösten, en ny start liksom! Med höga mål och förväntningar!

Jag väntar bara på resultatet från tentan innan jag bestämmer mitt nästa drag i mitt liv.

Idag skall jag jobba 16-01, kör det passet nu ett par dagar så kommer inte träffa Andreas förrän på fredag kväll. Lite störigt kanske men det är bara till att ta det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0