Plugg dagar!

Jag har inte uppdaterat något denna veckan för jag har inte haft så mycket att skriva, men kan väl berätta lite kort om vad jag har gjort.

Söndag:slutade jobba kl 6 på morgonen så åkte hem och sov, sen åkte jag och Andreas ner till Åsa där vi käkade god mat och pratade massa skit. Jag drack två glas vin och blev helt borta! usch vafan får skärpa till mig, måste dricka vin oftare!

Måndag: Mötte upp Hanna vid 9, tog en frukost och sedan pluggade vi som aldrig förr. Vid två kände vi oss klara och begav oss ut för lite shopping på stan. Jag köpte ett par nya skor och en kjol! Mötte sedan upp Madde och tog en fika till på condecco. Jag åkte hem och pluggade lite till innan Andreas kom hem, då åkte vi och tränade. GÖTT VA DET!

Tisdag: Mötter upp Hanna vid 9, tog en frukost och sedan pluggade vi. Vid 12 kände vi oss färdiga så då kollade vi runt i staden lite innan vi skildes åt. Jag kom hem och pluggade ännu mer. Tog sedan en powernap innan jag städade sovrumet, som nu skiner. Vid 5 kändes det som att min värld stannade upp då jag fick ett mail av min lärare där det i princip stod att jag inte får skriva tentan på torsdag. Jag ville dööööö, jag har tagit ledigt denna veckan från jobb för att kunna plugga och skriva tentan, jag får inte börja läsa till hösten om jag inte gjort denna tenta! Men skit i det nu för efter ett ganska uppgivande snyft mail från min sida till läraren i fråga så får jag nu skriva tentan på fredag istället. Iallafall efter jag hade fått det där mailet så var jag så himla arg och frustrerad så jag tvingade med mig Andreas till gymmet, stackars kille som hade jobbat över många timmar, hinner inte ens komma inom dörren innan jag tvingar honom till ett träningspass! Efter det åkte vi och handlade till på torsdag då min kära bror och Jill kommer hit på besök!

Onsdag: Tog en sovmorgon ända till kl 9! Kollade mailen var 5 minut för att se om jag fått något svar på mitt snyftmail, vilket jag tillslut fick! Jag började plugga och har gjort det nu ett tag. Tar en paus och skriver detta blogginlägg bara. På dagens planer står det att jag skall plugga en jävla massa, sen måste jag storstäda Badrumet och köket. Ska även hinna med ett träningspass hade jag tänkt. Kanske borde se till att äta frukost också snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0