Nervös...

Nervositeten för morgondagens tenta börjar infina sig i min kropp...Jag vet ju att jag kan detta, men trots det vill inte tanken på att jag faktiskt kan misslyckas (en gång till) försvinna! Detta är ( pinsamt nog) FJÄRDE!!! gången jag skriver samma tenta och varje gång har jag gått ifrån tentasalen med känslan av att det nog har gått vägen! VARJE gång har jag varit 1!!poäng från godkänt!!

USCH FY OCH BLÄÄÄ!!

Jag gick precis igenom exempelfrågorna och mina gamla tentor en sista gång, jag kan alla svaren! men jag är ändå rädd:(

Imorgon är det jag som går upp tidigt, klockan 6 ska jag gå upp, göra mig iordning i lugn och ro och kolla igenom frågorna en sista gång.  Klockan 9 skriver jag tentan...Kl 10 ska jag träffa Hanna och ta ett låååångt träningspass och släppa allt!

Efter det har jag en hel del att göra. Måste besöka systemet, handla lite, hem och städa, baka och ordna inför middagen på kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0