jag har inget liv!

Klockan är snart åtta och mina ögon orkar knappt vara öppna längre. Jag började jobba lite innan 6 imorse och jobbade till lite efter 3, efter det åkte jag direkt till stan och mötte upp Hanna. Vi gick till gymmet och tränade lite GÖTT!


Just nu sitter jag och kollar på lite tv och jag njuter av att få vara tyst! Ingen annan är hemma! GÖÖÖÖTTT!

Missförstå mig inte, jag älskar mina sambosar men jag behöver ensamtid ibland!

Ikväll kommer inte hända så mycket, ska snart hoppa in i duschen, sen skall jag krypa ner i sängen och käka lite glass!

Imorgon väntar ännu en dag med jobb samma tid som idag och sen blir det träning igen, först med Hanna och sen med Andreas förhoppningsvis:D

Har tre dagar kvar av jobb innan några dagars ledighet (som kommer bestå av plugg plugg plugg)!

Mitt liv är så tråkigt just nu! jag är 22 men känner mig som 30+ BAAAHHH VAFAN jag behöver en drink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0