En dag vid havet!

Jag fick min dag med sol och bad och oj vad jag mådde bra av det!

Jag och Carina möttes upp vid Hagakyrkan och tog spårvagnen ut till saltholmen. Där hoppade vi på första bästa båt och ut bland öarna kom vi! Vi chillade som bara den och det var så jädrans härligt!

Resan hem var ju mindre rolig! Lååååång båttur och fulla spårvagnar gjorde att resan hem tog ÖVER 2 timmar! Jag som skulle stortvätta!

Dock hade jag tur eftersom Mia var hemma och kunde slänga i en tvätt till mig så jag fick rena sängkläder iallafall!

Hanna kom hit strax efter jag kom hem så då gick vi till pizzerian! Jag bjöd henne på försenad födelsedags pizza eftersom jag (aja baja) inte hunnit köpa någon riktig present än! Hjärnskakningar och jobb har varit ivägen (försöka skylla på det går ju)

Vi brudar satt på balkongen och snackade massa gojs, drack gott vin och njöt av livet och av varandras sällskap!

Jag har så fina vänner här i Göteborg och jag skulle aldrig vilja byta ut dem mot någonting i hela världen!...
...Men jag saknar mina Malmö vänner så det gör ont endå!



Kommentarer
Postat av: Mia -Livet i Göteborg

Sötis :)

2011-08-05 @ 18:02:32
URL: http://mariagraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0