ÄNTLIGEN FREDAG!

Woho! Sköna fredag är äntligen här! Idag jobbar jag ett soft pass mellan 16-22, efter det blir det fredagsmys med min kära sambo! En hel helg ensam ska vi få:D fan va nice, va ett jävla bra tag sen det hände!

Idag har jag börjat dagen med att betala räkningar och tagit en runda med dammsugaren här hemma! Frågan är när någon annan kan tänka sig att dammsuga?! ORKAR INTE att jag alltid skall behöva städa, diska osv när jag inte är på jobb! När ska jag kunna sitta en hel dag eller kväll och inte göra ett skit?

Det roliga är att jag bor med två personer, som båda två säger sig vara väldigt pedantiska...kan ju säga såhär...jag märker inte det...Jag är slarvig och jag kan erkänna det i allafall.



Kommentarer
Postat av: Mia -Livet i Göteborg

Jajamen precis som du också gjort ;)

2011-08-31 @ 18:12:39
URL: http://mariagraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0