Ynklig:(

Jag känner mig ynklig just nu. Mitt huvud värker och min axel är kass. Jag har sprungit upp och ner till tvättstugan nu i eftermiddag, tvättat, vikt och burit. Min axel pallade verkligen inte det känner jag nu.

Jag försöker se positivt på situationen och inser att jag nu faktiskt har rena kläder så jag klarar mig ett tag! Tvätten tvättar inte sig själv och min sambo vet inte hur tvättmaskinen fungerar!

Fick ett sms nyss om att Andreas var påväg hem från jobb så jag ska väl försöka se till att börja med maten här nu alldelles strax. Är väldigt tomt i kyl och frys men något ska jag väl kunna hitta på.


Är meningen att jag ska träffa Mia idag och ha favorit tisdag men jag kommer nog ställa in. Jag vill bara lägga mig i min sköna säng ( med nytvättade sängkläder) och äta en skål med godis och kolla tv själv idag. Den huvudvärk jag ligger inne med är inte okej. Har tillochmed beslutat mig för att ställa in kvällens träning. Jag måste lyssna på min kropp! Kroppen säger godis, så då få jag helt enkelt gå o handla det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0