Torsdag!

Jag hittade inte mina nycklar imorse och anklagade genast Andreas för att ha råkat ta dem med sig till jobb. För drygt 3 timmar sen hittade jag dem i mina jobbbyxor då jag städade undan här hemma, ojdå!

Dagen har iallafall bestått av ett hårt träningspass, plugg, packning och städning!

Nu njuter jag av en halvtimme på balkongen innan det är dags att göra sig iordning för jobb. Jobbar kort pass idag så himla gött!

Pratade med mamma precis och tydligen så är det värsta sommarvärmen nere i Malmö, kanske borde tänka om då för inte är det sommarkläder jag har packat ner i min väska inte...

Har packat ner träningskläderna iallafall så jag hoppas jag får med mig Andreas ut på en joggingtur. Hoppas kunna springa den rundan jag alltid sprang när jag bodde hemma, mitt ute i ingenstans! guuuud vad jag saknar det!

Ser så himla mycket fram emot denna helgen så det finns inte alltså!

Imorgon  blir det grillkväll hemma hos Pontus och Linda

På lördag hoppas jag hinna med att träffa Sandra innan hon ska jobba och sen ska vi träffa My, Dennis och Malte

På söndag blir det kalas för mig och påskmiddag hos mina föräldrar med hela släkten för att sedan på kvällen ta en fika med Malin och förhoppningsvis Lennieboy om han svarar på mitt sms snart!

På måndag är det då dags att åka hem igen, men jag vill inte ens tänka så långt, jAG VILL BARA NJUTA AV HELGEN NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0