Torsdag, värdelösa torsdag:P

HALLOJA!

Morgonen började helt värdelöst, låste ute mig!

Jag gick till gymmet och tog inga nycklar med mig. När jag kom hem hade Andreas redan åkt till skolan och där stod jag som ett fån!

Snälla Mia hjälpte mig som tur va och lånade mig lite kläder!

Halv svettig och med ett par jeans som var två storlekar för små åkte jag iallafall till skolan.

VÄRDELÖS föreläsning.

Nu är jag hemma iallafall och pluggar lite. Om någon timme sticker jag iväg till gymmet igen och kör dagens andra pass, sen ska det bli så jädrans skönt med en dusch! efter det hade jag tänkt njuta av kvällssolen på vår balkong:)

Ska även försöka ta ett tag med damsugaren, vafan ett tag sen den var framme nu.


Imorgon är det fredag! älskade fredag! Dock ska jag jobba så det kommer inte hända något roligt. Längtar tills skolan är 22 och jag kan få åka hem och sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0