Torsdag= En bra dag!

Solen skiner in genom bibliotekets tak och jag känner mig lycklig!

Jag började dagen med ett träningspass. Hittade en hänt extra och satte mig på cyklen och började cykla. Innan jag visste ordet av hade den där milen blivit cyklad! Började köra på crosstrainern samtidigt som jag läste en annan hänt extra. Även tiden där gick fort! Efter det körde jag lite mage sen gick jag hem, duschade och gjorde mig i ordning.

I snart tre timmar har jag suttit här på skolans bibliotek nu och pluggat. Allt bara flytter på idag känner jag. Har varit väldigt effektiv och känner att jag fått mycket gjort. Imorgon har jag en hemtenta som skall in så det är den jag sitter och kämpar med, men om det fortsätter gå så här enkelt så kommer jag bli klar utan stress! SKÖNT!

Om en timme skall jag befinna mig på Gilda skolan för en go massage som jag fick av Andreas i födelsedagspresent igår. Helt perfekt present då detta är något jag verkligen behöver och har längtat efter länge men aldrig bokar för jag är för snål! Min högra axel kommer tacka Andreas för den massagen länge länge!

För er som inte vet har jag haft problem med den i snart ett halvår. Förra gången jag var på massage berättade massören för mig att spänningarna i axeln beror förmodligen på att jag stretchar alldelles för dåligt. Stämmer säkert då jag är urusel på att stretcha! Massagen gjorde iallafall gott för axeln förra gången så jag hoppas på samma resultat idag!

Efter massagen skall jag åka hem och gå ut med Buffy och se så att hon har det bra. Sen blir det mer plugg hemma, har även tre blåa IKEA påsar med ren tvätt som måste läggas in i skåpen (hoppas Andreas läser detta och gör det innan jag kommer hem så jag slipper).

Ikväll har jag bjudit in mig själv på en fika hemma hos Mia! Jag hoppas på en fin solnedgång och en kopp te ute på balkongen!

Detta kan inte bli något annat än en bra dag! Det har jag bestämt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0