Tisdag 5 april

Godmorgon!

Jag har precis kommit ur duschen efter ett pass på gymmet. Jag är trött och seg och känner noll inspiration med det här att äta nyttigt och träna. det har jag gjort den senaste veckan vilket har resulterat i väldigt dåliga resultat denna veckan. Helt enkelt blivit förmycket onyttigheter. Men jag antar att det blir så när man jobbar där jag jobbar, svårt att hålla sig ifrån allt då. Jag har ju jobbat 7 dagar i rad nu..sista dagen idag innan jag ska vara ledig 1 vecka! har ju dock skola o så men inte alls lika ansträngande.

Så jag har lovat mig själv en nystart imorgon, och när kan det vara bättre med en nystart än på sin egen födelsedag?! Jo det stämmer imorgon fyller jag år! Känns konstigt men så är det. Dock blir det inget firande då...Andreas ska jobba och jag har en tenta att skriva! USCH!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0