Tillbaks till vardagen!

Silken makalös bra helg jag har haft! Den har innehållt allt jag behöver i en helg i Malmö!

Tänkte berätta lite närmre om dagarna som gått i ett annat inlägg och bara fokusera på just idag just nu!

Vid 9 gick jag till gymmet idag och nu sitter jag redan duschad och påklädd, då kanske ni undrar varför? Jo för att de ringde från jobb så jag ska jobba några timmar idag...dagen innan min stora tenta...Dåligt av mig att säga ja kanske men som vanligt kan jag inte säga nej... Jag behöver pengar och dessutom så är det en tenta som jag känner mig hyffsat säker på redan.

Blir bara jobb i 4 timmar endå så har ju hela eftermiddagen och kvällen på mig att plugga.

Ikväll ska jag även hinna med ett till träningspass, funderar på om det blir gymmet då eller om jag ska dra ut och springa, fick gärna upp intresset för det igen då jag var nere nu i helgen och sprang min gamla hederliga runda! Tål att tänkas på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0