söndag!

Hello!

Vädret är så underbart idag så jag ska snart dra mig ut är det tänkt, men först tänke jag berätta lite om gårdagen.

Gårdagen började bra och jag begav mig till gymmet! Tränade ett väldigt hårt pass vilket känns idag.

Efter gymmet gick allt neråt. Var på ett helvetes humör kan jag lova och allt blev bara skit och jag var grymt nära på att ställa in alla kvällens planer.

Mot kvällen tog jag dock mitt förnuft till fånga och lugnade ner mig. Packade ner mina saker och drog hem till Mia där vi gjorde oss i orning och drack några goa drinkar.

Vid 23 drog vi oss in mot stan och sticky fingers. Early to bed spelade så det var ju grymt kul!

De är verkligen skit bra live! De spelade tillochmed några nya låtar denna gången som var riktigt bra!

Vid 1 drog vi dock hem..fast först inom 7-eleven och köpte chips och dipp:P

Kom hem och satte på en film och gosa ner mig i soffan med Andreas och hade det så himla gött!

Tog en sovmorgon idag och vaknade runt 10. Nu har jag gjort mig iordning och väntar på att Andreas blir klar så vi kan gå ut!




Kommentarer
Postat av: Mia -Livet i Göteborg

jaaa :D

2011-04-17 @ 19:01:15
URL: http://mariagraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0