run run run

Hello!

Började morgonen med att säga hejdå till Andreas. Han åker till London idag, orättvist! Men samtidigt så unnar jag han verkligen det och ser fram emot lite ensamtid:P

Drog sedan på mig mina dojor och var ute och sprang en runda.

Andreas köpte någon manick till mig igår som jag kan lägga i skon och sedan kan jag via iphonen se hur långt jag sprungit, hur många kalorier jag har förbrännt och var någonstans jag har sprungit osv...Lite kul och pushande!

Blev bara en väldigt kort runda idag, och väldigt mycket powerwalkande istället för löpning. Har ingen energi såhär på morgonen när jag springer på tom mage. Borde kanske köra gymmet istället på morgonen på tom mage med bara lite lätt cykling som jag gjort innan och sen springningen på kvällen?

Nu ska jag börja göra mig iordning iallafall och åka in till skolan!

I natt är det jobb som väntar...Första nattpasset på ett halvår typ så det ska bli kul! Kan tänka mig att det blir mycket att göra vilket jag älskar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0