påskafton

Eftersom jag är lite efter med uppdateringen så får jag väl berätta lite om påskafton nu då!

Dagen började med att jag tog en jogginrunda i mina gamla kvarter! Jag brukade alltid springa den rundan när jag bodde hemma så det var kul att se hur området förändrats. Jag blev fylld av ett riktigt lyckorus när jag sprang gud vad skönt det var!

När jag kom hem stod frukosten serverad i uterummet, det var så himla gött att bara sitta där, käka gott, snacka en massa med mina föräldrar och bara vara!

Senare på dagen åkte vi iväg in till stan, jag och Andreas. Det var strålande solsken och stan var full med folk!

Vi gick runt och kollade och käkade lunch på subway. Handlade bara ett linne så inget roligt där inte.

Vi kom hem efter några timmar och då var det middag med mina föräldrar som gällde. Potatisgratäng med fetaostsallad och stekt hjort. FYYY vad gott!

Vid 19.00 åkte jag och Andreas hem till My, Dennis och Lilla Malte! Vi käkade massa godis och snackade skit precis som vanligt:P Älskar den lilla familjen så himla mycket!

Ett mindre övertalningsförsök pågick mot Andreas också om att vi borde flytta till Malmö! Det var kul:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0