Onsdag

Idag är det onsdag..men inte vilken onsdag som helst utan den 6 april och min födelsedag!

Många kanske undrar vad jag ska göra på denna dag, min dag! Jag ska faktiskt inte göra ett skit! Eller iallafall inte något som är roligt i andras ögon. Min man ska jobba sent idag vilket jag har vetat hela tiden och inte har några som helst problem med! Jag ska njuta av tystnaden!

Jag ska även spendera min födelsedag med att tvätta, städa och skriva lite på en tenta som skall vara klar på fredag! Sen hade jag tänkt laga till en riktig kalasmiddag och äta jordgubbar till efterrätt! Bryr mig inte om att jag sitter själv...Det är nämligen just det jag behöver idag! Fira på riktigt får jag göra i helgen!

Om jag känner att jag orkar blir det ett träningspass ikväll med, körde ett pass imorse och ett pass räcker nog på ens egen födelsedag:)


Bjuder på en bild på några fina flickor som jag saknar:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0