onsdag!

Läget? Med mig är det dunder bra! Trött i kroppen men jag är lycklig!

Började dagen med ett kort träningspass där jag insåg att min kropp är slutkörd så vilar nu ikväll, kroppen behöver få chans till återställning!

SHIT silken givande dag jag haft i skolan idag! Detta händer inte ofta på lärarutbildningen kan jag lova er! Men jag kan berätta för er att jag idag både hade en väldigt bra föreläsning på förmiddagen och på eftermiddagen ett väldigt givande seminarium där jag faktiskt lärde mig något nytt! gott!

Nu är jag hundvakt, lite smått mysigt måste jag säga! Idag åt jag en supergod middag om någon undrar?!

Just nu står en äpplepaj o gräddas i ugnen. Andra firar lilllördag med en sväng på krogen, jag kör på paj! MAT är livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0