Nu får väntan vara över!

Min mage håller på att vändas ut och in här hemma!

Jag hade verkligen intalat mig själv att jag skulle vänta och äta tills Andreas kom hem eftersom det faktiskt är min födelsedag och det hade varit mysigt att äta tillsammans. Dock är han inte ens påväg hem än. De jobbar fortfarande ute på HÖNÖ och det tar typ 1,5 timme hem hit med färja, buss osv.

Jag är så hungrig att jag inte vet vart jag skall ta vägen. Därför har jag nu börjat laga mat!

Idag kommer det bjudas på: Huvudrätt: Marinerad fläskfile med hemmagjorda klyftpotatis, vitlökssås och en god fetaost sallad.

Efterrätt: Vaniljglass och jordgubbar!

MUMS SÄGER JAG BARA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0