Långfredagen

I fredags åkte vi som sagt ner till Malmö för att ha lite långledigt och fira påsk osv.

Vi åkte ifrån göteborg runt 12.00. Efter ett lunchstop på vägen så var vi äntligen framme i Malmö runt halv 4. Slängde mig i trädgården och solade ett tag och Andreas gick och sov en timme (så går det när man är ute o svirar alldelles för länge om nätterna:P)

Gjorde mig sen iordning för en grillkväll hemma hos Linda och Pontus!

Där fanns mat till 15 pers trotts att vi bara var 6 st:P Två olika sorters kött, grillad haloumi, grillad majs, pommes, potatissallad, grönsallad och fem olika sorters såser!

Det var som att komma till himmelriket för en matälskare som mig! Gud vad vi alla åt!

Efter det kollade vi på talang och vi alla satt i en sorts matkoma, typ som på julafton:P

Sen spelade vi ett spel som heter picasso, typ som pictunary eller hur det nu stavas, kul var det i allafall!

När det närmade sig natt så åkte vi hem till mina föräldrar:)

En himla go kväll måste jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0