Långfredag

Hej hur är läget?

Själv är jag skitförbannad på min kära? sambo...Jag visste redan igår när jag fick ett sms av honom att denna dagen skulle bli SKIT rent ut sagt.

Klockan är 11 nu och vi skulle åkt för två timmar sen. Själv sitter jag här helt färdig och har så varit den senaste halvtimmen. Andreas har precis gått in i duschen och kommer vara där typ 2 timmar, för varför ska han skynda sig? hur gör man det liksom?

Tillbaka till det där sms:et nu då.. Jo nu ska ni få höra. Jag och Andreas hade bestämt att han skulle hämta mig på jobb igår när jag slutade kl 22. Vi skulle sen åka hem och packa o ta en tidig kväll så vi kunde åkt tidigt imorse och slippa all jävla helgtrafik.

Men en timme innan jag slutade fick jag ett sms där det stod " Anton frågade mig om jag ville följa med ut idag. Jag sa ja så jag kommer inte och hämtar dig. Älskar dig"

Mitt svar på det va "fuck you"

HATAR när folk skiter i saker man har bestämt. Inta alls så att jag inte unnar andreas en kväll med sina vänner, verkligen inte men han vet hur gärna jag vill komma iväg i tid idag. Jag får inte så mycket tid med min familj och mina vänner nere i Malmö så då vill jag ta vara på den tiden till 100%

Andreas kom inklivande vid 4 imorse, KUL!!! o VAFAN ÄR DET MED ATT BÖRJA PRATA MED MIG MITT I NATTEN OM HELT ONÖDIGA SAKER SOM VARFÖR JAG HAR STÄLLT KLOCKAN SÅ TIDIGT OSV!!!!! VAD BRYR HAN SIG OM DET? GÅ O LÄGG DIG POJKSPOLING!

Får väl se hur lång tid det tar innan vi kommer iväg. Jag gissar på att det dröjer minst en timme till!

Vi kan väl bara säga såhär...Andreas ligger inte på min plus sida just nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0