grillat är godast!

AHH silken härlig söndag vi har haft här i göteborg!

Innan åkte vi in till stan och kollade runt lite. Tog en fika och bara njöt av vädret och av varandras sällskap. Tänk att så lite kan göra en så lycklig!<3

På vägen hem handlade vi mat som vi nu har ätit, blev grillat! MUMS!

Har även hunnit städa här hemma, gött o börja nya veckan med ett rent hem:)

Jag känner ett riktigt lugn i kroppen just nu, känner mig så himla lycklig liksom!

Visst, livet är inte perfekt, finns mycket som jag måste jobba med för att få det liv jag verkligen vill ha och som jag verkligen tycker att jag förtjänar. Dock känner jag nu att jag är på bra väg.

Helt personligt så har jag kommit igång med träningen, vilket jag tror har stor betydelse för att jag faktiskt mår mycket bättre! Sen går det dessutom så himla bra i skolan just nu och jag trivs så himla bra! Jag VET att det är det här jag vill hålla på med till hundra procent och det gör mig väldigt lugn, glad och motiverad till att fortsätta.

Nä gud vad jag babblar om ingenting vettigt. Nu får jag nog ta tag i disken och göra några sista knop innan det är dags för Big brother!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0