:)

Detta kopierade jag ifrån min blogg den 31 januari 2011

Förra veckans resultat

bröst:91cm
midja:74 cm
Höft:97cm
lår:62cm
armar:31cm

Denna veckans resultat

bröst: 91 cm
midja: 72cm
höft: 96 cm
lår:61cm
armar:31 cm

Jag var tvungen att mätta mig idag för att se hur det går..

Dagens resultat 19 april 2011

Bröst: 89 cm = -2 cm
Midja: 69 cm = -5 cm
Höft: 90 cm = -7 cm
Lår: 58 cm =-4 cm
Armar: 29 cm = -2 cm!

Om jag är nöjd? JA! Alla resultat där det står - på är bra resultat! Det får hellre gå sakta än fort för jag är inte beredd på att strunta i vissa ätbara saker i mitt liv bara för att få den kropp jag en gång haft.

Det viktigaste är att jag mår BRA och jag har mycket mer energi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0