Celcius

Har precis beställt något helt oväntat och väldigt out of karaktär för att vara mig. Jag är verkligen desperat och är redo att ta till varje fjantigt knep för att komma i form till sommaren!

500kr fattigare är jag nu och 24 flaskor celcius rikare!

Funkar det så är det ju en bra investering men nja inte kan det väl vara någon mirakelkur!




Förresten...Igår drog jag på mig löpparskorna och drog ut på en runda här i göteborg. Jag sprang med ett leende på läpparna, det var så himla gott! Sprang först längst med motorvägen men det var inte alls kul...så sprang in i ett villaområde där jag aldrig varit innan och hittade mitt drömhus! Ett likadant hus ligger mitt emot mina förädrars hus nere i Malmö, jag tycker det är sååå fint! Lite OC på det hela!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0