Bra start!

AHH vad jag är glad idag:) Jag känner en ren och skär lycka i min kropp:)

Tänkte ta upp en del saker...TRÄNING, MAT OCH SKOLA... inget utöver det vanliga alltså!

Träning: Kört två pass idag...ett konditionspass imorse och ett mer styrkepass nu ikväll! Känns gott i hela kroppen! Hoppas jag har träningsvärk imorgon! ÄLSKAR TRÄNINGSVÄRK!

Mat: Jag och Andreas har bestämt oss för att ta tag i maten nu...Eller är väl mer jag som har bestämt att nu får det räcka! Och grejen är den att i grund och botten är det mitt fel att andreas äter så dåligt. Jag handlar, jag lagar mat. Hade jag inte handlat hem massa godsaker hade han ju aldrig stoppat det i munnen. Dessutom har jag bestämt mig för att Andreas helt enkelt får äta det jag äter, kan inte hålla på o laga massa vanliga (dv.s. icke fullkorns) grejer till honom när jag alltid äter fullkorn och älskar det. Vill han ha något annat får han laga själv, vilket han aldrig kommer att göra:P

Skola: Är så redo för min redovisning imorgon! Kommer gå utmärkt!


Imorgon blir det träning 07.00! Sen skola, sen plugg sen träning igen!

Morgondagens mat kommer att bestå av kassler i ugn med avokado sallad och fullkornsris! MUMS!


Nu ska jag ta hand om min man lite... han är sjuk:(

Kommentarer
Postat av: Mia -Livet i Göteborg

Mmmm va gött det lät!!

2011-04-12 @ 19:55:42
URL: http://mariagraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0