MY...mysilysan

Det är inte många som vet detta....men jag vet..o jag är så himla glad och lycklig! Nu när du inte kan att dölja det längre och det har gått en tid då du själv har bloggat om det så känner jag mig trygg i att berätta detta för mina bloggläsare också utan att avslöja några hemligheter!

Det är nämligen såhär att min aldra aldra bästa vän My väntar barn! hon väntar inte vilket barn som helst utan hon väntar ett riktigt litet mirakel som jag längtar efter att få träffa.

Jag minns det som igår när du berättade för mig att du var gravid....eller du berättade väl inte direkt...JAG listade ut det:P Det var i våras och vi var på liseberg. Du hade tjatat i månader om att vi skulle åka karuseller och sen när vi väl står där så ska du inte åka något alls:P Jag visste direkt! och jag blev så glad för din och Dennis skull för jag verkligen VET hur gärna du vill bli mamma. Hur mycket du har längtat!:D

Dagen då ni hade varit på ultraljudet och jag fick se bilderna blev allting så verkligt på något sätt. Känslan jag hade var bara WOW! Tänkt att ett sådant litet kryp finns i din mage. världens vackraste kryp! världens vackraste Malte! För det var ju en liten pojke! som vi dividerat fram och tillbaka om det:P

DU om någon My kommer att bli världens bästa mamma. Jag vet att du kommer ge Malte allt. Så mycket kärlek den här pojken kommer att omges av!

Jag älskar dig min vän och jag ser verkligen fram emot att få följa denna resan med dig!



P.S. idag när vi pratade så sa du att det bara var Mia som hade köpt något till lilla Malte än...GUUUUUD va jag ville skrika ut att jag har faktiskt också köpt! men jag höll mig....nu kan jag inte hålla mig längre... Jag hade tänkt vänta tills vi träffades och ge dig allt då men jag kan bara inte hålla mig längre! Jag kan inte hålla mig när jag går in i en affär måste kolla och känna fast jag inte riktigt förstår sånt där med storlekar o sånt:P VAD det är får du faktiskt inte veta än...Har jag tur så läser du inte det här på några dagar...hihihi

Kommentarer
Postat av: My Kniberg

ÅÅÅÅÅÅÅ så fint skrivit!!!!!!!!!!!!!!! Du är så underbar!!!!!!! Älskar DIG!!!!!! nu sitter jag ju här och små gråter!!!:P Du glömde ju skriva att han är din med!! Det är ju ditt gudbarn!!!!:D

2010-09-04 @ 09:28:03
URL: http://livetiendrom.blogg.se/
Postat av: anna von s

hihi jag SA ju att det var en pojke! :)

grattis till my!

2010-09-05 @ 11:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0