Måndag

En ny vecka har startat och jag mår bättre än vad jag gjort på mycket länge, skolan känns inte så hemsk längre som den gjort de senaste veckorna...kan ha göra med att det känns som att jag är ifas igen! jag hänger med, jag fattar:D

Helgen som gick var så jävla bra! Jag och Andreas var nere i Åsa. vi fick lite andrum från alla måsten och bara var. På lördagen åkte vi till Kungsbacka och jag fick handlat två par nya skor och Andreas handla ett nytt XBOX 360...killar alltså!

Kvällen spenderades med att plugga en jävla massa....det kanske inte direkt låter som en lyckad lördagskväll...men för mig var det verkligen det...jag har haft så svårt för att hitta motivationen till att plugga och ta tag i skolan...så när Internet var avstängt och det inte fanns något bra på tv:n och vi befann oss i princip mitt ute i ingenstans så var det perfekt att plugga!

Söndagen var lugn...riktigt lugn..SKÖNT

På kvällen var vi dock tvugna att åka tillbaka till göteborg... På vägen stannade vi i Kungsbacka och storhandlade....Skönt med massa mat i kyl och frys...inte ofta det händer kan jag berätta för er!

Nu är det iallafall måndag o jag blev helt plötsligt ledig idag med...det ska vi inte klaga på! Denna måndag har jag spenderat med att städa på riktigt! plockat undan, dammsugit och torkat golv!

Tänkte ta några bilder sen och lägga upp här så att alla kan få se hur det ser ut när här är nystädat....det händer nämligen inte så ofta:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0