soffläge!

Undrar så om jag kommer ha träningsvärk imorgon...Undrar ni varför så får ni svaret nu nr jag berättar att idag i skolan så hade vi först RRD i tre timmar där olika grupper hade eximiniation i gymping typ uppvärmningspass. vi körde 5 pass. På eftermiddagen hade vi när i 3 timmar... just nu har jag intagit soffläge och börjar känna hur stelheten börjar komma i kroppen.

Jag hade planer på att börja plugga till en tenta jag har nästa fredag denna sköna tisdags kväll men jag orkar helt enkelt inte. Får bli imorgon istället.

Tänkte lägga in lite bilder nu så att ni får se vad som har hänt i mitt intressanta liv den senaste tiden....dvs ingenting roligt ingenting kul













Jag har alltså spelat lite fotboll med trasiga fotbollsskor....har startat ett nytt gym kort där jag spenderat hyffsat mycket tid på...insett att nuförtiden behöver man inte skaffa barnvakt, iphonen gör allt! haft vinkvällar med buffy:P...haft spelkvällar som spårat ur...och gjort ett uppvärmningsprogram med Carina. Dam dam dam:P

Kommentarer
Postat av: Mia

Ååå söt buffy:D

2010-11-03 @ 10:58:02
URL: http://mariagraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0