Snart är det torsdag men ännu är det onsdag!

Tänkte berätta lite om min dag.

Jag vaknade klockan 9 med världens huvudvärk. Skulle egentligen ha pluggat en timme innan jag åkte till jobb men struntade i det och tog en chill morgon. åt frukost i lugn och ro och satt lite vid datorn. Sen åkte jag då iväg och jobbade i tre timmar. Lite lagom sådär.

Nu på eftermiddagen har jag bara pluggat och pluggat och pluggat...men jag fattar ingenting för det. Men jag ska endå inte fatta. Jag ska bara memorera allt utantill, dock är det svårt nog för mig.

Jag är som tur är ledig imorgon också från skolan så då ska jag sitta hela dagen och bara trägla in det i huvudet.

Nu sitter jag och väntar på att Andreas kommer hem så att vi kan äta lite mat. Han jobbar över idag. Fattar inte hur han orkar när han åker hemifrån 6 på morgonen! Helt sjukt! men han tycker det är kul som tur är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0