Skit söndag!

Jag mår oerhört dåligt idag. Jag önskar att det hade berott på att jag druckit för mycket igår men vafan 4 cider blir man inte bakis på! man blir inte ens full!

Jag kan inte sätta fingret på vad det är men det är något i allafall. Jag vill kunna koppla av och ta det lungt men jag kan inte...jag har inte tid till det, men skit i det nu, nu ska jag berätta vad jag har gjort idag

Jag började med att jobba 4 timmar på en annan Mcdonalds än den jag brukar jobba på. Det var faktiskt inte alls kul:S kan bero på att jag inte alls är på topp!

Kom hem och började laga mat och städa undan efter gårdagen KAOS var det här!

Sen nu håller jag på att tvätta, tvätta, tvätta.

silken rolig söndag!

Imorgon är det skolan igen och denna vecka kommer vara ännu tuffare än förra veckan, och den var tuff!
Jag har en eximination på tisdag och en jätte stor tenta på fredag som det är oerhört viktigt att jag klarar!

usch usch usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0