silken fredag asså!

Jag har haft en helt underbar fredag måste jag säga!

Började med innebandy eximination vilket gick helt stråååålande. Min lärare frågade mig tillochmed om jag hade spelat innebandy innan? jag bara nä...han bara men någon bollsport då? jag bara näää jag är gymnast! Han bara shit du ser ju så säker ut i allt du gör!

Jag små log inom mig hihihi och gick därifrån:D

Sen hade vi gymnastik och det var så himla kul! Gjorde lite flickisar och handvoltar:D:D

Efter den hårda dagen i skolan åkte jag hem duschade osv sen åkte jag till systemet och laddade upp inför helgen!

Mötte upp Andreas och storhandlade så nu behöver vi inte handla på ett tag:D

Just nu är maten i ugnen och jag har slått mig ner framför idol med ett iskallt glas cola och ska bara njuta av att det är fredag!

Om en timme typ ska jag gå upp och gå ut med Buffy eftersom matte och husse är ute och svirar inatt:)

kyl med massa goa grejer

Frysen full med goa grejor...Lite lax, lite fläskfile,lite köttfärs, lite kyckling, lite kassler och självklart falukorv:)


Mumma:D

Tänte avsluta med en bild på mig idag....erkänn att jag ser ut som en blivande idrottslärare:)..tänka sig...det är jag med:D

Kommentarer
Postat av: Mia -Livet i Göteborg

Härligt :)

2010-11-07 @ 17:30:27
URL: http://mariagraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0