plugg dag

torsdagen är här och jag unnade mig själv en sovmorgon!  Har precis tagit mig en dusch och ätit en god frukost. Nu ska jag ta på mig lite kläder och sminka mig så jag ser ut som en människa igen sen ska jag åka till skolans bibliotek och sitta där hela dagen. Jag har en del att ta tag i och är jag hemma så gör jag alltid allting utom att plugga!

Helt sjukt att det redan är torsdag. Veckan har gått riktigt riktigt fort, nästan skrämande fort. Jag menar tänk att det är fredag imorgon! hihi inte för att det spelar någon större roll för mig eftersom jag jobbar hela helgen men på något sätt så kopplar jag trots det av mer när jag jobbar än vad jag gör när jag går i skolan. Känns inte lika krävande att jobba:)

bjuder på en snyygg bild hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0