plättar va det här:)

Blev ingen fancy middag idag med lax o grejer som jag först tänkt utan jag blev så himla sugen på pannkakor eller plättar som det också kallas:)

Så begav mig ut i regnet de 50 metrarna det är till vår lilla butik på hörnan av huset och handlade mjölk och ägg och vispade ihop lite smet...så långt gick det bra...sen gick det utför. När jag och Andreas var på ullared senast köpte vi oss ett riktigt plättjärn så det invigdes idag och fyfan va det var svårt att använda. Första omgången fick jag slänga direkt sen gick det väl bättre men det var svårt.

Nu ska jag sova faktiskt. Jag är ledig imorgon men har en himla många saker att göra. Har en eximination i innebandy på fredag som jag ska förbereda, En eximination på tisdag i dans och en tenta i fysiologi nästa fredag. Dessutom har jag 2 veckors VFU lektioner att planera. Jag hade behövt tvätta också och dessutom jobbar jag denna helgen. JAG VILL INTE JOBBA!!


Kommentarer
Postat av: My Kniberg

mmm...så gott!!

2010-11-04 @ 12:48:52
URL: http://livetiendrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0