oj oj det är fredag

Jag är vaken...JAG ÄR VAKEN..och har varit det i drygt 1,5 timmar. Jag är så trött och har så svårt tt hålla upp ögonen just nu men jag har inget val för jag måste plugga lite.

Igår kväll blev det ju ingen pluggning eftersom jag fick trevligt besök av min favorit hund...o ja ägaren till den hunden med:P

Det blev pizza till middag igår...satt bra i magen och jag kände mig såå värd den pizzan efter att ha pluggat hela dagen.

Idag är det som jag har sagt hundra miljoner gånger eximination i innebandy vilket kommer gå åt skogen känner jag men bara till att göra sitt bästa antar jag. Efter det är det gymnastik som jag verkligen ser fram emot. Tydligen skulle vi ha massa handvolt uppställningar och sånt idag så det blir nog riktigt riktigt kul:D

Vad kvällen har att erbjuda vet jag inte riktigt än, det får vi helt enkelt se när den är här
jag jobar ju hela helgen så allt för vilt får det inte bli.


Kommentarer
Postat av: Mia -Livet i Göteborg

Slampa:(

Men du jobbar ju bara 4timmar på söndagen då kan man va trött o bakis ;)

2010-11-05 @ 14:51:16
URL: http://mariagraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0