dags att berätta...

Jag har varit lite frånvarande i bloggen de senaste dagarna...men så blir det ibland. Jag tänkte berätta lite om min helg som varit.

I fredags skrev jag som sagt tenta....och hur det gick har jag ingen anning om. Var helt andra frågor än vad jag var beredd på. men men...

Efter det så möte jag upp kärleken i mitt liv på jensens och käkade god lunch innan jag satte mig på bussen påväg söderut!

Jag hade en helt underbar helg som gav mig massor av ny energi som jag verkligen behöver. Jag bara tog det lungt, var på julmarknad och umgicks med min bästa vän som jag saknat massor!

Jag åkte hem tidigt på söndagen och då bjöd jag och Andreas vår kära vänner Mia och Fredrik på söndagsmiddag och så såg vi på lite film!

Igår var det måndag och det var meningen att jag skulle börja på min VFU men mådde inte alls bra så hoppade den och bara sov bort hela dagen. Förutom att jag besökte frisören som klippte av allt mitt hår i princip. Bestämde mig för att vara hemma idag igen trots att jag mår hyffsat bra men vill inte smitta någon annan

Jag ska till en massör idag för att försöka få hjälp med min axel som jag har haft problem med i snart en månad.

Skall även försöka strukturera upp min kommande månad. Har så mycket att göra men har tappat bort min kalender så känns som att jag inte har någon koll överhuvudtaget.

Städa kanske jag borde göra också hmm hmm AHHH JAG ÄR SÅ HIMLA UTTRÅCKAD JUST NU!

Jag klagar över att jag är stresad över allt jag behöver göra samtidigt så klagar jag på att jag kan ta det lungt den enda dagen jag verkligen kan ta det lungt på och har kunnat göra på flera veckor och kommer att kunna göra på flera veckor framöver!

Jaja....nu har jag fått i mig lite mat. vart inget gott idag. Igår däremot lagade jag till en hejdundrandes god ugnsbakad lax med fullkornsris och en sås gjord på creme fraiche och chilisås och sen på kvällen gjorde jag en  ost och skinkpaj till mig och Andreas. Den var hyffsat god men inte direkt en full hand!

Idag bjuds det på stekt falukorv och makaroner. Möjligtvis inte lika classy men guuud så gott!

BTW: har bestämt mig för att påriktigt försöka gå ner några kilo tills dess att Anna och Lennie kommer hit om två veckor! Det är nämligen så att jag i slutet av sommaren till Mias fest köpte en fin fin klänning. Den har jag enbart använt en gång. När vi skulle ut för ett par veckor sen ville jag ha samma klänning på mig igen men den gick definitivt inte att stänga! Sååååå mitt mål är att jag ska kunna ha den på mig den helgen de är här!

Jag ska verkligen kämpa för det! sååå från och med imorgon ska jag träna hårt och äta bra!

PÅ TAL OM IMORGON! DÅ SKA JAG OCH ANDREAS PÅ SVERIGE-TYSKLAND!

ska bli kul även om inte Zlatan spelar. Ingen större förlust för mig men synd om Andreas. Var liksom därför jag köpte biljetterna till honom.

Sen funderar vi på om vi ska gå på bio på fredag. Harry potter vill vi ju se! så jag ska vara som en igel och beställa biljetter så fort de kommer ut imorgon

Nej nu har jag suttit här alldelles för länge så ska börja göra mig själv iordning och sen städa en snabbis som jag sa tidigare:) sen åker jag iväg och får massage som jag ska njuta massviss av!

Ikväll kommer Mialicious för det är ju tisdag:D


Bjuder på en bild på det vackraste jag har här i livet. Min andra halva, min bästa vän och min framtida man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0