Söndag!

Denna söndag börjar lida mot sitt slut. Har precis varit och handlat lite smått och gott och unna mig även en glass!
Vaknade lagom tidigt idag och åt en god frukost med goda vänner närvarande. Vi gjorde oss alla i ordning och tog oss in till stan. Efter en timme vandrandes i nordstan var det så dags att säga hejdå till My och Dennis då de skulle bege sig hemåt mot Malmö.
Det har verkligen varit en perfekt helg på alla sätt och vis. Jag har både haft mannen i mitt liv nära mig och min livs bästa vän nära mig. Jag har mått så himla bra och haft så himla trevligt!
Nu ser jag fram emot midsommar då jag hoppas att jag är ledig så vi kan åka hem till Malmö och fira den dagen hemma hos My och Dennis!
Förövrigt ser jag jätte mycket fram emot sommaren, jag känner på mig att den kommer att vara bra, riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: My Kniberg

Midsommar...jag längtar:D Älskar dig

2010-05-19 @ 12:29:55
URL: http://livetiendrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0