nu får det räcka

det har gått för långt...alldelles för långt!
.
Imorgon är det dags för förändring....o det är verkligen på tiden. Jag kan inte leva såhär....det har pågått för lång tid nu. Mitt sätt att leva är inte hälsosamt för någon. Den mängden chips, godis, läsk och snabbmat jag får i mig varje dag är i princip farligt. gott men farligt...
.
så att jag gått upp 13 kilo på drygt 1 år är väl ingen direkt chock då!
.
Men nu ska kilona bort igen...jag ska se till att börja träna och äta rätt...så som jag gjorde innan...innan jag flyttade hemifrån. Klart man skall unna sig det goda i livet...men att handla massa godis och skit för ca 60 spänn om dagen är faaan inte klokt! Jag kunde haft min diskmaskin för längesen!!!
.
Mitt mål är att få på mig denna klänningen igen innan sommaren är över...såå det gäller att ligga i hårdträning:)

Kommentarer
Postat av: Mia -Livet i Göteborg

ååh! Du o ja får peppa varann! Vi får ut o powerwalka o springa tesammans:D

2010-06-14 @ 11:40:25
URL: http://mariagraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0