midsommarhelgen...

ja vad ska man säga?
jag hade jätte trevligt hela dagen i allafall:) underbart arrangerat av My och Dennis:)
Dagen efter var vi och käka middag hos min bror och hans tjej i deras nya lägenhet...sjukt fin!
Igår var vi och träffade lennieboy en snabbis på kvällen! min lillebror som jag saknat sååå!
Nu håller jag på och gör mig iordning. Ska åka in till stan och träffa Mysan för god lunch!
Vill även passa på att säga grattis till min favorit Anna som fyller år idag:D
Bjuder på min favorit bild från midsommar:)
Hade gått över eld och vatten för er två!

Kommentarer
Postat av: Mia -Livet i Göteborg

Vilka fina tjejer:)

2010-06-28 @ 11:36:40
URL: http://mariagraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0