Idag är det lördag...

som sagt idag är det lördag och dagen har löpt på i lagom fart. har väl inte gjort så mycket vettigt mer än varit och drägglat över en diskmaskin!!JAG VILL HA!

haha roligt...för typ ett år sedan kunde jag drägla över fina kläder jag ville ha...nu dräglar jag över en diskmaskin. Börjar jag bli vuxen då? eller är jag bara lat som avskyr att diska för hand?

Just nu sitter jag hemma hos Andreas vän som också heter Andreas...knäppt va?

Iallafall de spelar NHL och jag sitter och läser bloggar... tror inte kvällen kommer bli mer intressant än såhär faktiskt...om någon timme skall jag vara chaufför åt min Andreas föräldrar...that's it.

Imorgon är det söndag och sen börjar en ny vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0