helgen som varit!

Måste säga att detta var en riktigt bra helg!
I fredags var det meningen att vi skulle till trägårn men så blev det inte:P....Vi hade skit roligt här hemma o helt plötsligt var klockan mycket och Mias pojkvän + vän kom hit...sen blev klockan ännu mer och jag började må dåligt och däckade på fem röda i min säng...SKÖNT...
.
Värre kändes det när jag vaknade upp på lördags morgonen. FYFAN vad dåligt jag  mådde... och det gjorde jag hela dagen och dessutom under morgonen igår.
.
Iallafall i lördags var det ju bröllop! satt bänkad framför tv:n exakt HELA dagen med ett litet avbrot på ca 1 timme då jag var i stan och handlade present till mamma och pappa!
.
igår åkte vi hem till mamma och pappa som firade 25 årig bröllopsdag och dessutom fyller mamma 50 senare i år så det firades också!
.
Det var helt underbart att få komma hem och träffa alla igen...speciellt mamma, pappa och min bror som jag alla saknat så otroligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0