Tredje dagen kallas för onsdag.

Jag är vaken, men det är knappt. Jobbade till 1 inatt och det var kaos. Alltså verkligen kaos. Kö ut till dörrarna och en storbeställning på 90 menyer till kvart i 1. Jag gjode drickorna och stod i tvåan samtidigt och där var det ju folk hela tiden så det var verkligen multitasking på det:P
Jag blev iallafall klar med mitt så jag kunde sluta i tid. Eller rättaresagt jag gick så att jag skulle hinna med spårvagnen så jag slapp ta taxi hem.
Idag börjar jag jobba 11 och slutar 20 därav att jag är uppe så tidigt fast jag slutade så sent inatt.
Två dagar kvar av jobb sen blir det en dag ledighet vilket jag verkligen ser fram emot för då kommer mitt hjärta hem och stannar över helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0